نماینده فرماندار استان ایلام خطاب به وزیر کشور وبهداشت؛
فرماندار شهرستان ایوان گفت : علی رغم همه زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط مدیران ملی ،استانی و شهرستانی که شایسته ی تقدیر است، ولی ریه های استان ایلام در حال آسیب دیدن است.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 16 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ امید علی سبزی در نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت، امروز برگزار شد گفت : همدلی، همکاری و زحمات شبانه روزی استاندار محترم، اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها، امام جمعه محترم استان و امامان جمعه شهرستان ها، اعضای ستاد کرونا در شهرستان ها و اصحاب رسانه در بحث کرونا قابل تقدیر است.

وی بیان داشت : اختصاص اعتبارات به بخش بهداشت و درمان استان ایلام به منظور تقویت زیر ساخت های درمانی با توجه به اینکه مشکلاتی در برخی شهرستان های تازه تاسیس وجوددارد که مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است.

سبزی اظهار داشت :برخی بیمارستان های استان با مشکلاتی و کمبود های ازجمله نیاز دستگاه اکسیژن ساز کانتینری، دستگاه سونوگرافی، رادیولوژی پرتابال وتخت های بستری و آی سیو هستند.

نماینده فرمانداران استان ایلام گفت : با توجه به اینکه برخی از شهرستان ها تا مرکز استان بیش از ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارند ایجاد بیمارستان صحرایی کی از نیازمند های استان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

سبزی به شهادت چندین نفر از کادر درمان در استان به خاطر بیماری کرونا اشاره کرد گفت : کمبود پزشک متخصص عفونی و ریه با توجه به ابتلای تعداد زیادی از پزشکان استان به بیماری کرونا و کمبود نیروی متخصص در بخش درمان بیماران باید وزارت بهداشت در این راستا چاره اندیشی کند.

نماینده فرماندارن استان ایلام عنوان کرد :با توجه به تعطیلی مشاغل و آسیب جدی به صنوف مختلف؛ خواستار حمایت و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف مالیات آنها شد .

فرماندارشهرستان ایوان به فرهنگ مردم زاگرس نشین در برگزاری مراسمات عزا و تجمعات با جمعیت بالا اشاره کرد گفت : خوشبختانه با رایزنی که فرماندارن و بزرگان داشتند مراسمات عزا بین 10تا 20نفر برگزار می شود و در این راستا کمیته تخصصی دفن اموات تشکیل شده است .

سبزی به کمک های مومنانه مردم استان ایلام اشاره کرد گفت : بعد از صحبت های مقام معظم رهبری خیرین در همه شهرهای استان پای کار آمدند ودر شهرستان ایوان 500میلیون تومان توسط برزگان وخیرین جمع آوری شد ودر قالب کمک های مومنانه به جامعه هدف خدمت رسانی شد .

نماینده فرماندارن استان ایلام به همدلی مسئولان استان اشاره کرد گفت : اعضای ستاد کرونا در استان مصوبات ابلاغی ستاد ملی واستانی را به خوبی اجرا می کنند وتلاش استاندار در این راستا واعضای شورای تامین استان قابل تقدیر است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار