مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 500 نیکوکار ایلامی حمایت از کودکان یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 17 November 2020

 به گزارسش تابناک ایلام؛قنبر موسی‌نژاد گفت: با راه اندازی پویش ایران مهربان و در قالب طرح اکرام ایتام از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار و 500 نیکوکار ایلامی حمایت از کودکان یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده‌اند.

وی افزود: این طرح با شعار هر شهروند حامی یک فرزند یتیم همزمان با سراسر کشور در این استان در حال برگزاری است و از طریق این طرح  جذب بیش از 17 هزار و 200 حامی برای سرپرستی از 3 هزار و 500 کودک یتیم و نیازمند در این استان هدف گذاری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه در قالب این پویش و از طریق طرح اکرام ایتام هر فرد نیکوکار می‌تواند با پرداخت ماهیانه حداقل 100 هزار ریال حمایت از یک کودک یتیم یا محسنین را عهده دار شود تصریح کرد: هم اکنون هزار و 460 نفر کودک یتیم و نیز هزار و 900 فرزند نیازمند محسنین در این استان مورد حمایت کمیته امداد این استان بوده که نیازمند حامی هستند.

وی ادامه داد: لذا با توجه به سهم ابلاغی استان و شرایط فرهنگی، اجتماعی و نیز حس مسوولیت اجتماعی حاکم بر استان تلاش خواهیم کرد تا با جذب تعداد حامی در نظر گرفته شده و حمایت از ایتام به گونه‌ای اجرایی شود که بتوانیم قسمت عمده‌ای از نیازمندی‌های خانواده‌های ایتام و محسنین نیازمند را تامین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: البته حمایت از کودکان یتیم و نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام صرفا به صورت کمک نقدی نبوده بلکه حامیان نیکوکار در طول سال می‌توانند در زمینه برطرف کردن سایر نیازهای خانواده‌های این کودکان نیازمند مشارکت کنند.

موسی‌نژاد به شیوه‌های مشارکت در این طرح و روش‌های برعهده گرفتن حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند این استان اشاره کرد و گفت: به منظور سهولت حامی شدن شهروندان در این استان روش‌های گوناگونی در نظر گرفته است به شکلی که هر کسی در هر نقطه از استان به راحتی بتواند سرپرستی هر کودک نیازمند را عهده دار شود. 

مدیرکل امداد استان ایلام، گفت: مراجعه به سامانه اکرام به آدرس: ekram.emdad.ir، مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام در دفاتر کمیته امداد این استان، ارسال عدد 1 به سرشماره 30003333 و سپس درج کد پیش شماره 084 و نیز تماس با شماره تلفن 08432232149  از جمله روش‌های مشارکت در این طرح است/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار