فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای صیانت از سلامت مردم با هیچ فرد و مدیر و دستگاهی تعارف ندارم و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ 17 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد تاسمه  در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: برای مبارزه با انتشار ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، مشارکت مردم و پای کار بودن همه دستگاه های اجرایی ،قضایی و انتظامی هستیم.

وی افزود: همه مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا که در راستای حفظ سلامت مردم است باید بدون کم و کاست اجرایی و عملیاتی شود.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد لازم الاجراست، تاکید کرد: سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نبوده و با مدیر خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

تاسمه گفت: از رسانه ها، گروه های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و افراد داوطلب انتظار داریم با آگاه سازی و اطلاع رسانی به اقشار مختلف ضمن تشریح وضعیت حاد جامعه به لحاظ وضعیت بحرانی اپیدمی بیماری کرونا، مردم را به مشارکت و همکاری با متولیان سلامت ترغیب و همراه سازند.

وی اضافه کرد: با اجرای محدودیت های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از اول آذر ماه این محدودیت ها با جدیت تمام در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان اجرایی و عملیاتی خواهد شد و با هر گونه سهل انگاری و تخلف برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

فرماندار ملکشاهی از مردم این شهرستان خواست همانگونه که در دفاع مقدس حماسه آفرین بودند، در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا که سلامت همه آحاد جامعه را نشانه گرفته با رعایت فاصله اجتماعی, پروتکل های بهداشتی, استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی این ویروس مرموز و مرگ آور را به زانو درآورند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار