فرماندار دهلران؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : امسال اقدامات ارزشمندی در حوزه جنگلکاری در شهرستان دهلران انجام شده است و تا پایان سال چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان جنگلکاری می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 17 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : شهرستان دهلران دارای اقلیم گرمسیری است و با توجه به شرایط آب و هوایی و عقبه ای که از زمان جنگ در منطقه حاکم است، در آستانه فرسایش شدید قرار گرفته است.

وی گفت : اجرای طرح های جنگل کاری و احیای مراتع و بیابان زدایی و آبخیزداری ازموضوعات بسیار مهمی است که در شهرستان توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به خوبی در حال اجرا است.

وی به تغییرات محسوس در اکوسیستم منطقه اشاره و تاکید کرد: نیاز است فرهنگ عمومی استفاده از منابع طبیعی به فرهنگ غالب تبدیل شود تا شاهد تغییرات محسوس آب و هوایی در این منطقه باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران افزود : منابع طبیعی متعلق به عموم شهروندان است وباید همه در حفظ وحفاظت از جنگها ها ومنابع طبیعی احساس مسئولیت کنیم.

عسگری افزود : خوشبختانه منابع طبیعی شهرستان دهلران در بحث جنگل کاری بخصوص جنگل دست کاشت اقدمات قابل قبولی انجام داده است که آینده روشنی پیش روی شهرستان در بحث فضای سبز است.

وی بیان داشت : حفظ، احیاء، توسعه وبهره برداری درست از مرتع و منابع ملی ضروری است لذا همه دستگاه مرتبط باید به منابع طبیعی شهرستان کمک کنند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
کاش در پایان سال برآورد دقیقی از کار انجام شده بعمل آید، شوخی شوخی داریم شما میشیم!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار