فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با اهداف کوتاه و میان مدت با بهره گیری از توان و ظرفیت بسیج مردمی در دستور کار اجراست.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 20 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: این طرح به نام شهید سلیمانی نامگذاری و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

وی در تشریح طرح بهداشتی هر خانه یک پایگاه سلامت توضیح داد: مردم در این طرح با استفاده از نیروهای بسیجی میزان آگاهی و اشراف ساکنان محلات به ویروس کرونا، راه های پیشگیری، درمان و قرنطینه را فرا می گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: باتوجه به اینکه کرونا یک بحران چندوجهی است که همه ابعاد جامعه را در برگرفته است، برای مهار و مدیریت این ویروس باید از روش های نوین استفاده کرد.

سردار شاکرمی افزود: تاکنون اقدامات قبل از شیوع علائم بالینی ویروس در فرد بیمار و اقدامات درمانی پس از ترخیص کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اما لزوم اجرای کمی و کیفی طرح هر خانه یک پایگاه سلامت نیازمند مواردی چون افزایش سطح مشارکت عامه مردم و بسیج همگانی، رهگیری و رصد فعال بیماران و افزایش همکاری های بین بخشی دستگاه های مختلف است. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار