رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام از برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محور تونل آزادی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم فوت و دو نفر نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 21 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، رضا همتی زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور تونل آزادی، سریعاً کارشناسان پلیس راه انتظامی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در گزارش کارشناسان اعزامی مشخص شد، تصادف بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به وقوع پیوسته که در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم شده‌اند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: برابر نظریه افسر کاردان فنی پلیس راه، علت تصادف از سوی راننده یکی از خودروها به علت تجاوز به چپ اعلام شده است.

همتی زاده با بیان اینکه مجروحان حادثه توسط عوامل امدادی برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، بیان کرد: جسد فرد متوفی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌های مواصلاتی از سرعت غیر مجاز و تجاوز به چپ خودداری کنند تا شاهد بروز چنین حوادت تلخ و ناگواری نباشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار