استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام از ابتلای ۲۱ هزار و ۳۰۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا از آغاز شیوع بیماری تا امروز در استان خبر داد و عنوان کرد: همزمان با اجرای طرح مدیریت جامع مبارزه با کرونا تعداد تست‌های کرونا به بیش از ۱۰۰ هزار مورد در روز خواهد رسید و به تبع آن این وضعیت در استان ایلام هم افزایش خواهد یافت و در نتیجه آمار مبتلایان استان هم مسلماً بالا خواهد رفت.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 22 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که محدودیت‌های مهمی در استان درمناطق سه گانه قرمز، نارنجی و زرد اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر دو شهرستان ایلام و چرداول قرمز است و یک شهرستان زرد و مابقی شهرستان‌ها در حالت نارنجی هستند.

وی در ادامه با اعلام این خبر که تسهیلات مناسبی برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در اثر این محدودیت‌ها بسیاری از مشاغل تعطیل می‌شوند و در این زمینه مقرر شد که وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه به ۱۰ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا اختصاص یابد.

وی افزود: همچنین مقرر شد به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان تا پایان سال به خانواده‌هایی که درآمد ثابتی ندارند به مدت چهار ماه پرداخت شود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: مصوباتی که در اسفندماه سال گذشته در ستاد ملی کرونا در خصوص کسب و کارهایی که بر اثر محدودیت‌های اعمال شده آسیب دیده بودند، تمدید خواهد شد، از جمله بدهی‌های بانکی، مالیات‌ها، رفع اثر چک‌ها و دیگر تسهیلات تا زمان محدودیت‌های اعمال شده تمدید خواهد شد.

وی افزود: همچنین دیگر مصوباتی که برای آسیب دیدگان در کرونا در نظر گرفته شده از امروز دوباره تمدید خواهد شد./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار