رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به فرآیند صدور کارت تردد ضروری در استان ایلام، گفت: مردم نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 23 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، رضا همتی زاده اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین اطلاعیه‌های قبلی تردد وسایل نقلیه خدماتی، امدادی، انتظامی و نظامی، سوخت رسان، فاسدشدنی و ناوگان عمومی باری و مسافری در جاده‌های برون شهری مجاز بوده و سایر نفرات شاغل در ادارات، موسسات و شرکت‌ها باید نماینده آنها برای دریافت کارت تردد به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

وی همچنین افزود: افرادی که نیاز به تردد ضروری بین استانی به منظور انجام مراحل پزشکی امورات قضایی و…داشته از ناوگان عمومی مسافری استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: افراد شاغل در ادارات شهرستان‌ها و افراد بیمار دارای نوبت پزشکی و احضاریه‌های قضایی نیز به فرمانداری شهرستان‌های محل سکونت استان مراجعه و کارت تردد دریافت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از اجرای این ممنوعیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده و تمامی همشهریان نیز باید نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری در محورهای برون شهری استان اجتناب کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار