رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام از مه گرفتگی شدید در محورهای ارتباطی ایلام خبر داد و گفت: رانندگان از ترددهای غیر ضروری در جاده های کوهستانی و فرعی استان پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 24 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی زاده اظهار کرد: هم اکنون شاهد مه گرفتگی شدید در محور هفت چشمه به سمت شهرستان چوار هستیم و در سایر جاده‌های کوهستانی استان نیز این شرایط به وجود آمده است که کاهش دید رانندگان را به ویژه در پایان روز و شب سبب می‌شود.

وی، در ساعات پیش رو از رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری به ویژه در جاده‌های فرعی و کوهستانی که احتمال ریزش کوه، مه گرفتگی، آبگرفتگی و رانش وجود دارد اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از راه اندازی ثبت هوشمند تخلفات محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: هم استانی‌های عزیز محدودیت‌ها را جدی گرفته و از تردد خودداری کنند.

همتی زاده یادآور شد: با لینک شدن دوربین‌های هوشمند در سطح محورهای مواصلاتی، به صورت شبانه روزی علاوه بر نظارت بر کنترل رفتار رانندگان در خصوص تخلفات رانندگی، تخلف رانندگان را که به محدودیت‌های کرونایی بی‌توجه بوده‌اند را نیز ثبت و ضبط کرده و برای آن قبض‌های جریمه صادر می‌کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار