رییس اتاق اصناف استان ایلام ؛
رییس اتاق اصناف استان ایلام با اشاره به همراهی جدی صنوف مختلف و کسبه بازار با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: بازاریان این استان سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 24 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس حواسیان افزود: بازاریان با وجود سختی‌های مالی ناشی از تعطیلی کسب‌ و کار خود، برای قطع زنجیره کرونا با مردم و دولت  هماهنگ شده‌اند.

وی یادآور شد: همکاری بازاریان این استان تا جایی است که فعالان واحدهای صنفی که فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده‌ است، پیش‌قدم در اجرای محدودیت‌ها هستند.

رییس اتاق اصناف استان ایلام در عین حال هشدار داد: آن دسته از بازاریان که محدودیت‌ها را نادیده ‌گرفته و از آنها تخطی کنند مورد بازخواست و اعمال قانون قرار می‌گیرند.

حواسیان در خصوص معدود واحدهای متخلف نیز گفت: ۴۰ واحد صنفی متخلف که در گروه‌های سه و چهار قرار دارند و به مصوبه ستاد ملی کرونا عمل نکردند در  استان ایلام پلمب شدند.

وی اظهار داشت: نظارت بر بازار ایلام به جهت رعایت تمامی مفاد طرح محدودیت‌های شدید کرونایی به‌دقت انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، شیوع کرونا از ابتدای اسفندماه تاکنون با توجه به نبود داروی مشخص درمان آن در کشور، شیوه جدیدی از زندگی را برای مردم رقم زده و تاکنون اقدام‌های مختلفی برای کنترل این بیماری انجان گرفته است.

جدیدترین برنامه دولت، اجرای سه طرح عمده کرونایی شامل مدیریت، نظارت و آموزش محله‌محور، محدودیت تردد و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تعطیلی نسبتا وسیع در سیستم اداری و بازار بوده که از ابتدای هفته جاری در این استان اجرا شده است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
رییس اتاق اصناف استان ایلام در عین حال هشدار داد: آن دسته از بازاریان که محدودیت‌ها را نادیده ‌گرفته و از آنها تخطی کنند مورد بازخواست و اعمال قانون قرار می‌گیرند.

پس لطفا نگین که بازاریان حمایت کردن / دست زوره / شما خسارتشونو جبران میکنین ؟ بجای اینکه از بازاریان حمایت کنین پشت مصوبه بیهوده ستاد کرونا رو گرفتین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار