فرماندار دره شهر؛
فرماندارشهرستان دره شهرگفت : تلاش کادر درمان استان وشهرستان دره شهر درمقابله با ویروس کرونا و مراقبت از بیماران قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 24 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانوش محمد نژاد در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت : شیوع ویروس کرونا در کشور باعث نگرانی مردم شده بود ولی تلاش مسئولان بخصوص کادر درمان و بسیج همه امکانات دراستان، شاهد آرامش نسبی در بین مردم در سطح جامعه هستیم.

وی بیان داشت : احساس مسئولیت و خدمت صادقانه به مردم؛ موثرترین مولفه برای حفظ سلامت جامعه است .

محمد نژاد تصریح کرد : اقدامات و ارتقاء مطلوب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستاندره شهربخصوص در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا اعضای ستاد کرونا در شهرستان دره شهر همکاری بسیار خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

محمد کریمیان در این دیدار گفت : خوشبختانه ستاد کرونا در شهرستان دره شهر در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های ابلاغی از طرف ستاد ملی کرونا بسیار همکاری بسیار خوبی داشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: کرونا ویروس باعث ایجاد تحول در نظام سلامت، آموزش و پژوهش شده است، لذا باید این تهدید را به منزله یک فرصت دانست و از آن نهایت استفاده را کرد.

کریمیان بر تقویت و گسترش همکاریهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دره شهر اشاره کرد گفت : انتظا ر است ادارات و ارگانهای شهرستان در جهت رفع مشکلات و چالشهای حوزه سلامت و همچنین انجام اقدامات و فعالیتهای پیشگیرانه در رابطه با بیماری کرونا بیش از گذشته توجه جدی داشته باشند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار