همزمان با پنجم آذر ماه و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تعداد 100 سری جهیزیه به نوعروسان و توزیع همزمان بسته های معیشتی به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 25 November 2020
به گزارش تابناک ایلام، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل مجتمع لاله شهر ایلام، تعداد 100 سری جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به نوعروسان ایلامی به ارزش 20 میلیارد ریال  اهدا شد.
همچنین بصورت همزمان تعداد سه هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در کلیه شهرستان های استان توزیع می شود.
سردار شاکرمی با تبریک سالروز بسیج مستضعفین گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده بکار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است. حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش های برجسته بسیج بوده و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام حرکت می کند.
وی اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار وظایف ذاتی خود یکی از اصلی ترین محور فعالیت ها را محرومیت زدایی و تلاش در جهت توانمندسازی افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی کرده و بر همین اساس امروز 100 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی و توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان و افرادی که بر اثر کرونا دچاز آسیب شده اند، انجام می گیرد.
شاکرمی افزود: مردمی بودن از مهم ترین ویژگی های برجسته سپاه پاسداران بوده و همواره تلاش کرده خدمت رسانی به مردم و بویژه مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را در دستور کار قرار دهد.
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/االف

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار