استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه در چند هفته اخیر آمار ابتلا و مرگ و میر بسیار بالا بود و استان در وضعیت بحرانی و قرمز قرار داشت، گفت: در این زمینه در رتبه اول کشور قرار داشتیم اما امروز طبق آماری که دریافت کرده ایم در حال حاضر وضعیت استان به رتبه دوازدهم بهبود یافته است.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 27 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در بازدید سرزده از نحوه اجرای محدودیت‌های جدید در سطح شهر ایلام، اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم در زمینه اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی در حال نتیجه دادن است و شاهد کاهش چشمگیر آمار مبتلایان، بستری ها و مرگ و میر افراد در استان هستیم.

وی تاکید کرد: این کاهش به کمک رعایت پروتکل های بهداشتی در این چند هفته اخیر و تعطیل ها و محدودیت‌هایی که اجرا شد به دست آمد و با همکاری مردم و اجرای کامل مصوبات و پروتکل های بهداشتی این وضعیت به مراتب بهتر می شود.

استاندار ایلام گفت: درخصوص مرگ و میرها در چند هفته گذشته به عدد ۱۱ نفر در روز رسیده بودیم که روز گذشته این میزان چهار نفر و امروز به ۲ نفر فوتی کاهش یافت.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه تداوم همکاری مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی استان را از وضعیت قرمز خارج خواهد کرد، اظهار داشت: در میزان ابتلا و فوتی ها نسبت به آمار گذشته روند کاهشی داریم و البته این به همت یاری و همکاری خوب مردم، اصناف و بازاریان بدست آمده است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد بهتر شدن اوضاع استان باشیم.

وی خواستار تداوم همکاری مردم شد و تاکید کرد: برای ادامه روند کاهشی آمارهای کرونا نیاز داریم مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در اجتماعات، عزاداری ها، جشن ها و دیگر مواردی که در پروتکل های بهداشتی آمده است حاضر نشوند.

استاندار ایلام از تعطیلی بیش از ۹۵ درصد بازار استان در همراهی با مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: طی بازدید از مراکز تجاری شهر ایلام و پاساژ های متعدد تجاری، مشاهده شد بیش از ۹۵ درصد اصناف و تمام پاساژها و بسیاری از مغازه‌ها تعطیل شده اند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه بیشتر اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوب و کاملی با ستاد کرونا داشته اند، افزود: اینجا لازم است از این عزیزان قدردانی و تشکر داشته باشم.

در این بازدید معاون امور اقتصادی استاندار ایلام، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف و جمع دیگری از مدیران استان حضور داشتند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار