به صورت همزمان تعداد سه هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در تمامی شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 27 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تبریک سالروز بسیج مستضعفین گفت: بسیج نیروی کارآمد، آماده به کار، دشمن شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.

سدرار جمال شاکرمی افزود: حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش‌های برجسته بسیج بوده و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام حرکت می‌کند.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار وظایف ذاتی خود یکی از اصلی ترین محور فعالیت‌ها را محرومیت زدایی و تلاش در جهت توانمندسازی افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار داده و امروز هم بر همین اساس امروز ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی و توزیع سه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و افرادی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند، انجام می‌گیرد.

شاکرمی افزود: مردمی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته سپاه پاسداران بوده و همواره تلاش کرده خدمت رسانی به مردم و بویژه مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار