مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ۷۷۲ هزار نفر در گیلان امسال از تسهیلات یک میلیون تومانی استفاده و ۷۲۶ هزار نفر نیز سبد معیشتی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 09 December 2020

عباس علیزاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط برخورداری از کمک هزینه معیشتی دولت گفت: کسانی که فاقد شغل و درآمد ثابت بوده و سبد معیشتی در سال گذشته دریافت کردند و در ابتدای امسال نیز از وام یک میلیون تومانی دولت استفاده کردند، مشمول استفاده از این کمک هزینه می‌شوند.

وی زمان پرداخت وام دولت را نیمه دوم آذرماه عنوان کرد و ادامه داد: ۷۷۲ هزار نفر در گیلان امسال از وام یک میلیون تومانی استفاده کردند و ۷۲۶ هزار نفر نیز سبد معیشتی گرفتند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط بازپرداخت وام کمکی دولت، اضافه کرد: مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۰ ماهه و با نرخ سود ۴ درصد است که از یارانه افراد کم می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه قرار است از پایان آذر ماه کمک هزینه‌ای به افراد با شرایط مشابه وام کرونا پرداخت شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دولت، تا پایان سال این کمک هزینه به افراد مشمول پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: دریافت کننده وام یک میلیون تومانی در صورت داشتن شرایط ذکر شده می‌تواند از سبد معیشتی دولت نیز استفاده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تا به امروز، ۳۳۵ میلیارد تومان وام یک میلیون تومانی با نرخ سود ۱۲ درصد به ۴۱ هزار نفر در گیلان پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار