رئیس اتحادیه میوه و تره بار قم گفت: برای شب یلدا فقط قیمت هندوانه ممکن است تا ۵۰۰ تومان افزایش داشته باشد اما انار و سیب افزایش قیمت نخواهند داشت و ثابت است.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 14 December 2020

به گزارش تابناک قم، عباس موحدی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان قم، در رابطه با بازار میوه در شب یلدا عنوان کرد: پرتقال شهسواری و تامسون که به اندازه کافی در بازار موجود است. قیمتی در حدود ۷هزار ۵۰۰ تا  ۱۲ هزار تومان و  پرتقال ناول که البته در انحصار یک نفر است در حدود ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: هندوانه نیز به مقدار کافی در بازار موجود است و در حدود کیلویی یک هزار ۵۰۰ تا دوهزار ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسدفروش می‌رسد و انار نیز با توجه به کیفیت آن قیمتی در حدود هفت هزار ۵۰۰تا ۱۵ هزار تومان دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تربار قم با تاکید براینکه میوه به اندازه کافی موجود است و نگرانی دررابطه با کمبود میوه برای شب یلدا وجود ندارد، بیان کرد: تفاوت قیمت برخی میوه ها بستگی به کیفیت آن دارد و برای شب یلدا نیزفقط قیمت هندوانه ممکن است تا ۵۰۰ تومان افزایش داشته باشد اما انار و سیب قیمتی ثابت دارند وافزایش قیمت نخواهند داشت ثابت است.

وی افزود: باتوجه به شرایط ویژه امسال پیش بینی می‌کنیم که با ایجاد محدویت تردد و کنسل شدن دورهمی های خانوادگی شلوغی و افزایش تقاضای سالهای قبل را نداشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار