معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: با توجه به بررسی های انجام شده، گردش ویروس کرونا در استان ایلام کمتر شده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 20 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمیل صادقی فر ظهر شنبه در دهمین جلسه ستاد قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استانداری ایلام با اشاره به اینکه گردش ویروس تا حدود زیادی بنا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان کم شده است، عنوان کرد: به رغم اینکه این موضوع نشانه بسیاری خوبی است ولی رها شدگی و ساده نگاری شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند مجدداً خطر ساز باشد.

وی با ستایش از عملکرد فوق العاده اصحاب رسانه استان برای فرهنگ سازی نه به دورهمی یلدای، گفت: مردم برای تضمین سلامتی خود و خانواده‌ها یلدای امسال را متفاوت وم جازی برگزار کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: طرح مدیریت بیماری کرونا به صورت محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند یک گام مهم و موثر در مهار کرونا باشد که هم اکنون در سطح استان به خوبی در حال اجرایی شدن است.

صادقی فر افزود: تمامی مردم در سطح استان ایلام که دارای علائم مشکوک هستند در سامانه اینترنتی Salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا در وقت مناسب و ارائه به موقع مراقبت‌ها، بتوانیم یک پیشگیری و درمان کامل را در مقابل این ویروس داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری مردم، اصناف، ادارات باید پایبند به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند و برخی صنوف مانند شیرینی فروشی‌ها و میوه فروشی‌ها در این روزها نگاه دقیق‌تری اعمال کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار