استاندار یزد:

سوخت مایع جایگزین گاز واحد‌های صنعتی در استان یزد

استاندار یزد: با توجه به سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، مصرف گاز واحد‌های صنعتی و نیروگاهی کاهش یافته و سوخت مایع جایگزین آن می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 03 January 2021

جلسه مدیریت سوخت زمستانی کشور به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور وزیران کشور، نفت و نیرو و همچنین استانداران کشور برگزار شد.سوخت مایع جایگزین گاز واحد‌های صنعتی در استان یزد

وزیران نیرو و نفت و استانداران در ابتدای این نشست نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای مدیریت سوخت در واحد‌های مختلف ارائه کردند.

سپس وزیر کشور با اشاره به سه مشکل کنونی گفت: افزایش آلودگی به ویژه در کلان شهرها، خاموشی برق و کسری سوخت از مشکلات کنونی به شمار می‌آیند.

رحمانی فضلی بر لزوم برنامه ریزی مناسب در پرتو فشار‌های اقتصادی و کرونایی بر مردم تأکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم که مصرف را در کوتاه مدت کاهش دهیم چراکه مصرف خانگی بالاست و مردم باید مصرف را با مشارکت موثر بهینه کنند.

رحمانی فضلی از استانداران خواست با همکاری صداوسیمای مراکز استان‌ها و با تهیه برنامه‌های مختلف به این موضوع مهم بپردازند.

استاندار یزد در حاشیه این نشست گفت: با توجه به سردی هوا و کمبود گاز در کشور و تاثیری که کمبود گاز روی صنایع و تولید برق کشور دارد، مقرر شد صرفه جویی در مدیریت استان مدنظر قرار گیرد.

طالبی افزود : یکی از تصمیمات این نشست کاهش مصرف گاز واحد‌های صنعتی و نیروگاهی و جایگزینی آن با سوخت مایع است که از صنایع استان انتظار می‌رود در این خصوص همکاری و مشارکت کنند.

وی همچنین با تاکید بر صرفه جویی مصارف خانگی و ادارات گفت : با مشترکین اداری که ۱۰ درصد کاهش مصرف نداشته باشند برخورد جدی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار