فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات از منابع ، مبنی بر فعالیت چند سوداگر مرگ در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهر ایلام و هلیلان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 07 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان هلیلان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی ، موفق به شناسایی ۵ سوداگر مرگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در ۲ عملیات موفق پلیسی ، ۵ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۳۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان کرد: از دیگر دستاورد‌های این طرح ، توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به متهمان بود که فعالیت‌های مجرمانه خود را با استفاده از آن‌ها انجام می‌دادند.

 القاصی مهر با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس ، اظهار کرد: خادمان مردم در نیروی انتظامی در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار