رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام؛
رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام گفت: همچنان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ها در شهرهای زرد و پرجمعیت استان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 07 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام، معروف بسطامی  هشدار داد: متاسفانه کم توجهی تعدادی از شهروندان و برخی مسئولان در قبال مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا مشهود است و این خطر بازگشت به روزهای سخت و بحرانی کرونایی را ترسیم کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که بازوی اجرایی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هستند، گفت: این ارگان‌ها باید همچون گذشته تا زمان قطع کامل زنجیره کرونا تمام تلاش و همکاری خود را با قرارگاه داشته باشند.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا ایلام با عنوان این مطلب که همچنان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ها در شهرهای زرد و پرجمعیت استان ادامه دارد، گفت: روسای ادارات و دستگاه‌ها باید به مصوبات و تمهیداتی که در خصوص مقابله با کرونا اتخاد می‌شود، پایبند و اهتمام لازم را برای اجرای این تصمیمات داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام با تاکید بر افزایش نظارت‌های کرونا توسط دستگاه‌های اجرایی، افزود: هفته گذشته یک مورد فوتی کرونا در استان به ثبت رسید، اما این میزان در این هفته به سه نفر افزایش یافته است که این آمار نشانگر افزایش شیوع کرونا در استان است.

وی با قدردانی از کمیته‌های قرارگاه عملیاتی کرونا استان و اطلاع رسانی اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه مهم‌ترین نقش را در اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا در استان بر عهده دارند اما در این راستا حقیقتاً از عملکرد صدا و سیما گله مند هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار