رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان ایلام ؛
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان ایلام اظهار داشت : با توجه به وضعیت شکننده فعلی کرونا در این شهرستان تمامی اقدامات پیشگیرانه، نظارتی و کنترلی باید طبق روال و با تاکید به مردم در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی تداوم یابد.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 08 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ خیراله گراوند ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی دستگاه‌های شهرستان و همراهی مردم، اصناف و کسبه و بازاریان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجب کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا شدند؛ تصریح کرد: شرایط وضعیت زرد شهرستان قطعاً با شرایط قبل که قرمز بود تفاوت زیادی دارد، ولی اگر چنین تصور کنیم که کرونا تمام شده، تصور اشتباهی است و مردم نباید بی تفاوت باشند.

او ادامه داد : برای کنترل وضع موجود و پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا باید با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی اعم از زدن ماسک، عدم شرکت در تجمعات، مراسمات، دوری از هرگونه دور همی، عدم تردد غیر ضرور و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانع از شیوع و انتقال ویروس شد.

گراوند تصریح کرد: ادارات ضمن اقناع سازی جامعه هدف خود هشدار‌های لازم در خصوص رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی ارائه نمایند.

او از بخشداران خواست تا با کمک دهیاران و شورا‌های شهر و روستا اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم به مردم روستا در رابطه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ارائه نمایند.

گراوند همچنین در این جلسه به نتایج مفید اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل و پیشگیری از شیوع انتقال ویروس کرونا اشاره و از کمیته‌ها و دستگاه‌های مجری این طرح تشکر و قدردانی نمود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار