سرهنگ هادی گندمی با بیان اینکه گشت رضویون در شهرستان با هوشیاری و اقتدار کامل فعال است گفت: تامین امنیت پایدار در جامعه نیازمند تلاش جهادی همه نیرو‌های امنیتی کشور است.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 08 January 2021
به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ هادی گندمی اظهار داشت : تامین امنیت پایدار در جامعه نیازمند تلاش جهادی همه نیرو‌های امنیتی کشور است، و بی شک بهره گیری از نهاد مخلص بسیج که برآمده از بطن مردم است می‌تواند نقش مهمی در تولید و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان داشته باشد.

او افزود:در اجرای تدابیر اتخاذ شده و با هدف پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی خصوصاً سرقت، گشت رضویون با استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسیج و تحت نظارت و آموزش‌های انتظامی شهرستان درنقاط جرم خیز شهرستان فعال خواهد شد.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان تبادل اطلاعات مهم در حوزه استحفاظی و تعامل با مردم را دو انتظار پلیس از گشت‌های رضویون دانست و تاکید کرد: بی تردید با حضور بسیجیان در کنار ماموران پلیس، شاهد افزایش روزافزون امنیت خواهیم بود.

سرهنگ گندمی با اشاره به ادامه فعالیت‌های مشترک و سازنده نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، خاطر نشان کرد: اینگونه تعاملات، خاری در چشم بدخواهان انقلاب است و انشاءالله بتوانیم در ادامه با همکاری مطلوب بین دو دستگاه نظامی، امنیت را به نحو احسن در جامعه برقرار کنیم.

در ادامه سرهنگ حجت ولیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیروان، اظهار داشت: با ابلاغ طرح مذکور، از همان ابتدا سپاه مقاومت ناحیه شهرستان، اقدام به شناسایی بسیجیان علاقه‌مند و توانمند و ساماندهی آنان نموده و با تمام توان آماده همکاری و خدمت به مردم ولایتمدار است.

او ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در خصوص همکاری با گشت رضویون افزود: امنیت در یک کشور، چه امنیت اجتماعی و مدنی، چه امنیت اخلاقی و روانی یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی پیشرفت محسوب که قوام و سربلندی کشور را به دنبال دارد بنابراین تامین آن یک وظیفه همگانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار