مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از اهدای بیش از ۵۰۰ جلد کتاب تخصصی و نرم افزار در حوزه های موسیقی و نمایش به انجمن موسیقی و هنرستان هنرهای زیبا وابسته به این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 10 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛"عمران خودآموز"  اظهار کرد: این فعالیت با هدف تقویت منابع اهدا شد تا پاسخی مناسب به مطالبات  اعضای هنرمند داده باشیم، زیرا یکی از اهداف کلان اداره کل بالابردن سطح دانش مطالعات تخصصی برای هنرمندان و دانش آموزان است و اهدای کتاب راه را برای رسیدن به این هدف غایی کوتاه و هموار می کند.

وی گفت:  انجمن های تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرستان هنرهای زیبا وابسته به این اداره کل، مراکزی حرفه ای و تخصصی اند که تلاش های خوب و موثری در حوزه های کاری خود دارند و ضرورت تقویت کتابخانه های شان احساس شد و با همکاری کتابسرای اداره کل، کتاب ها و مجلات و نرم افزارهای تخصصی اهدایی در اختیارشان قرار داده شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد:  در فاز بعدی کتاب های لازم و مناسب و تخصصی برای انجمن های ادبی، هنرهای تجسمی در سراسر استان تهیه و توزیع و اهدا خواهد شد.

خودآموز تاکید کرد: فرایند اهدای کتاب به جوامع هدف از سوی "کتابسرا"ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به طور مداوم جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار