سرپرست مدیریت امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مهلت واریز آورده در سامانه جامع ملی مسکن برای کارگران و بازنشستگان ایلامی تا ۳۰ دی ماه تمدید شد و تاکنون ۲ هزار و ۶۴ کارگر متقاضی مسکن در این طرح ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 10 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ معصومه شوهانی زاد شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه ایلام اظهار داشت: آخرین مهلت افتتاح حساب و تکمیل موجودی ویژه کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در طرح اقدام ملی مسکن، تا پایان دی ماه ۹۹ تعیین شد.

وی افزود: با مذاکرات صورت گرفته بین ۲ وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی تا پنجم دی ماه جاری بوده اما بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مسکن و شهرسازی، این تاریخ برای گروه‌های هدف تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

شوهانی زاد یادآور شد: افراد جامانده از ثبت نام و افرادی که تا پنجم دی ماه نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز نمایند می توانند تا پایان دی ماه جهت ثبت نام، تکمیل موجودی و افتتاح حساب به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه نمایند.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی، دهک بندی متقاضیان، بررسی وضعیت فرم ج ثبت نام کنندگان و غیره را که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصاء کرده است.

شوهانی زاد اظهار داشت: گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

به گفته وی، آمار ثبت نام شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت متبوع اعلام شده است و تفاهم نامه همکاری میان این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار