مدیرکل امور اقتصادی و دارایی؛
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: سرمایه افراد دارای سهام عدالت در این استان بر اساس بررسی‌های انجام شده، ۳۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 11 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛قدرت فیض‌الهی اظهار داشت: مجموع افراد مشمول سهام عدالت در استان ۵۲۴ هزار و ۷۵۴ نفر هستند که ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر آنها روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: در راستای ساماندهی این سهام با توجه به واگذاری مدیریت آنها به استان و استفاده از توان اقتصادی این میزان سرمایه برای کمک به توسعه اقتصادی استان و مشارکت در طرح‌های اقتصادی و تولیدی باید شرکت سرمایه‌گذاری تاسیس شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام یادآور شد: یکی از شروط تشکیل این شرکت دارا بودن کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه سجام برای  ۵۰ درصد افراد دارای سهام عدالت است.

فیض‌الهی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این زمینه انجام گرفته اما باز نیاز است تا از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برای ثبت‌نام افراد به منظور حد نصاب رسیدن انتخابات شرکت، اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان خواست تا با تشویق افراد تحت پوشش خود آنان را برای ثبت‌نام در سامانه سجام ترغیب کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: پس از انتخابات، اعضای هیات رییسه می‌توانند ۳۰ درصد از سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری را در طرح‌های اقتصادی اختصاص دهند و از منفعت آن به افراد دارای سهام کمک کنند.

فیض‌الهی اظهار داشت: افرادی که نامزد می‌شوند باید دارای توانایی لازم بوده و مورد تایید دستگاه‌های اطلاعاتی استان باشند.

وی یادآور شد: افراد بازنشسته دستگاه‌های حمایتی، افراد تحت پوشش دارای سهام و کد بورسی می‌توانند در سامانه استان ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تاکنون ۲۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که پس از تکمیل فرآیند و تایید صلاحیت، انتخابات در ۲۴ دیماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی از رسانه‌ها خواست: به منظور صیانت از سرمایه‌های مردم اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص حضور افراد و ثبت‌نام را در سامانه انجام دهند./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار