مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ و سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 12 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جمیلا ملکشاهی اظهار کرد: بخش کتبی اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در ساعت ۸/۳۰ صبح تا ۱۶ عصر روز جمعه مورخ ۲۶ دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این آزمون در در رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده، طراحی و توسعه صفحات وب، دستیاری طراحی لباس ( دوخت و ترمیم) و عکاسی دیجیتال برگزار می شود.

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ و سی و سومین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی نیز روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه سال جاری (آزمون عملی ) در ۴ حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزار می شود.

ملکشاهی با بیان اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع مجازی و عملی ۵۱۲ نفر است، تصریح کرد: در این آزمون در بخش آزمون ادواری مجازی و عملی ۱۱۲ نفر ثبت نام کرده و در این آزمون شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: در ایلام ۱۲۹ نفر در آزمون جامع و ۱۱۲ نفر ادواری (عملی)، در آبدانان آزمون ۱۰۴ نفر ، در شهرستان دهلران ۲۴۸ نفر و در شهرستان هلیلان ۲۹ نفر در اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شرکت دارند.

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، تصریح کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و به شرکت‌کنندگان بعد از کسب نمره قبولی و پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی، گواهینامه مهارت‌های کار و دانش اعطاء می‌شود./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار