فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:
سرهنگ بهزاد ولیان گفت:طی انجام تور ایست و بازرسی در ورودی شهرستان ملکشاهی، ۲ سوداگر مرگ را دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 12 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات دقیق از نحوه و محل‌های فعالیت سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی طی انجام تور ایست و بازرسی در ورودی شهرستان ملکشاهی، ۲ سوداگر مرگ را دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ ولیان ادامه داد:متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او تصریح کرد: فروشندگان مواد مخدر در فرایند اعمال مجرمانه خود نباید احساس امنیت کنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان با اشاره به آمادگی پلیس در ماموریت‌های محوله و برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر از مردم خواست: ضمن افزایش همکاری با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته و پلیس را در تحقق جامعه‌ای سالم یاری کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار