مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:
مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۸۰ درصد مردم استان ایلام در طرح غربالگری محله محور شهید سلیمانی مورد پایش و رصد قرار کرونا گرفتند.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 12 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی مریدی گفت: از ابتدای شروع طرح سلامت محور شهید سلیمانی از ۱۱ آذرماه تاکنون، ۱۲ هزار و ۳۱۴ نفر از افرادی که مورد غربالگری قرار گرفته اند، دارای علائم بالینی ابتلا به کرونا بوده اند.

او افزود: تعداد تست‌های گرفته شده ۱۰ هزار و ۵۲۴ مورد است که از این تعداد، سه هزار و ۲۲۱ نفر کرونا مثبت تشخیص داده شدند و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از آن‌ها مورد قرنطینه خانگی قرار گرفتند و مابقی نیز با توجه به شرایط جسمانی و پیشرفت بیماری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بستری شدند.

مریدی یادآور شد: همچنین در این مدت از ۱۰ هزار و ۸۷۱ مورد اماکن عمومی و پرتردد همچون بازار‌ها و مراکز خرید بازدید صورت گرفت و نیز ۴۳۸ منزل دارای بیمار مبتلا به کرونا، ضدعفونی و گندزدایی شد.

او اضافه کرد: ۷۱ هزار و ۶۹۴ مورد خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف ارائه شده و ۱۲ هزار بسته معیشتی هم به خانواده‌ها و افراد مبتلا به کرونا و خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا اهدا شده است.

مریدی بیان کرد: علاوه بر بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های نیازمند، افراد قرنطینه معکوس شامل افراد دارای بیماری زمینه‌ای یا پیر و ناتوان که در صورت خروج از منزل احتمال ابتلای آن‌ها به کرونا وجود دارد، نیز از این خدمات بهره‌مند شدند./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ما که هنوز چیزی ندیدیم ...فقط آمار ....
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بدترین طرحی که درباره کرونا زدین همین طرح ش س بود.
چندتا بسیجی روزی در 200 خونه میرن کافیه سه خونه ناقل باشن همین بسیجیان کرونا را از سه ناقل میگیرن و به 30 خونه کرونا را هدیه میدن.
حداقل اسم این شهید بزرگوارو از رو طرحتان بردارین. بخدا مرد خوبی بود
به همین سادگی..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار