رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیمارستان شهدا دهلران به هفتاد پنچ هزارو 392شهروند دهلرانی خدمات درمانی ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 12 January 2021

به گزارش تباناک ایلام ؛ اردشیر احمدی در در گفت و گو با خبرنگار ما در دهلران با بیان این مطلب، اظهار کرد:از این میزان مراجعه کننده تعداد ۲۸۰۰۰ مورد ویزیت پزشک عمومی ،۱۳۰۰۰ هزار ویزیت پزشک متخصص ، ۴۰۰۰ مورد سونو گرافی ،۸۵۰۰ مورد رادیوگرافی، ۱۹۰۰۰ مورد آزمایشگاه ،۱۹۰۰ مورد اکو قلب و ۶۲۲ مورد عمل جراحی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 371زایمان در بیمارستان شهدای دهلران انجام شده که از این میزان 209مورد طبیعی و162مورد سزارین بوده که زایمان طبیعی بدون درد یکی از برنامه هایی که در دستور کار این بیمارستان قرار گرفته است که با حضور متخصص بی هوشی در بیمارستان شهدا دهلران اجرایی می شود.

رئیس بیمارستان شهدای دهلران یادآور شد: خوشبختانه17پزشک در بیمارستان شهدا مشغول خدمت هستند که از این تعداد 12پزشک متخصص در حوزه زنان زایمان، جراح عمومی، اعصاب روان، اطفال، قلب، سونوگرافی، بی هوشی و داخلی و پزشک عمومی به بیماران ارائه خدمت می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار