مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از افزایش خدمات کمیته امداد ایلام به مردم در ایام کرونا خبر داد و گفت: این برنامه ها در دهه مبارک فجر برای مردم تبیین شوند.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 13 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی‌نژادبیان کرد: کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه مبارک فجر هر ساله با برنامه‌های گوناگونی به استقبال دهه فجر می‌رود و امسال نیز برنامه‌های متنوعی توسط دستگاه‌های عضو پیش بینی و خدمات گوناگونی برای ارائه به مردم تدارک دیده شده است.

وی افزود: مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی بوده و به همین خاطر ضروری‌ترین خدمات نیز توسط این دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌شود و بنابراین ضرورت دارد که این خدمات در فرصت دهه مبارک فجر برای مردم تشریح شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در یک‌سال گذشته با وجود اینکه کرونا محدودیت‌های زیادی را ایجاد کرده است و با این حال دستگاه‌های عضو کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی خصوصاً دستگاه‌های حمایتی خدمات خود به مردم را افزایش داده‌اند که انتظار می‌رود این برنامه‌ها در دهه فجر برای مردم تبیین شوند.

موسی‌نژاد افزود: در چنین شرایطی و با وجود شرایط اقتصادی و وضع تحریم‌های ظالمانه و نیز آسیب‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا خوشبختانه خدمات خوب و ویژه ای توسط نظام در بخش‌های مختلف ارائه شده و با توجه به ماهیت کارگروه که مردمی‌ترین کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب است، لذا انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و تشکل‌های عضو با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی خدمات ارائه شده را برای مردم تشریح کند./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار