رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه جایگاه گوگرد تولیدی این واحد صنعتی در بازار‌های داخلی ارتقاء یافته است، گفت: درسال جهش تولید، گوگرد به عنوان یکی از فرآورده‌های ویژه در پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای امسال بیش از ۲۰ درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 15 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛رضا شیرخانی گفت: با توجه به کیفیت و خلوص بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه و به منظور جلوگیری از آسیب به محیط زیست حین فرآیند تولید، عرضه آن عمدتا بصورت دانه بندی شده، انجام می‌شود.

او اظهار داشت: گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و ارتقاء جایگاه آن، در بازار‌های داخلی با بالاترین قیمت در داخل کشور نسبت به محصولات مشابه تولیدی سایر پالایشگاه‌ها از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا و همچنین به صورت مستقیم از پالایشگاه خریداری می‌گردد.

شیرخانی با بیان اینکه در جهان امروز مهندسی فروش بر این ایده متکی است که در شرایط مساوی، مشتری‌ها محصولاتی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، عنوان کرد: استراتژی بخش فروش امور پیمان‌های پالایشگاه گاز ایلام بر روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان و نیاز‌های آن‌ها و در نهایت تعریف روش‌های فروش متمرکز می‌شود.

رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در آینده برنامه تولید گوگرد بنتونیتی که حاصل آن تکمیل زنجیره تولید، کسب ارزش افزوده بیشتر، تنوع محصول و دستیابی به بازار‌های جدید است نیز در دست اقدام می‌باشد، اضافه کرد: در این رابطه ارتباط دوسویه مناسبی با مشتریان تعریف شده که برحسب نیاز‌های آن‌ها برنامه تولید و فروش برنامه ریزی می‌گردد.

شیرخانی اضافه کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده و به یمن زحمات کلیه همکاران در مجموعه پالایشگاه گاز ایلام، درآمد فروش گوگرد سال جاری از لحاظ ارزش ریالی بیش از ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار