سرهنگ یاسمی گفت: نیروی انتظامی و اداره امور اراضی هدف مشترک حفاظت از منابع و عرصه‌های طبیعی و سرمایه ملی را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 15 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فریدون یاسمی  گفت: همکاری و تعامل دو سویه ضمن جلوگیری از تصرف اراضی دولتی تاثیر زیادی در برقراری حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی در پی داشته است.

او امنیت را لازمه اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در هر سازمانی دانست و بیان داشت: تلاش‌ها و خدمات خالصانه پلیس در برقراری نظم و امنیت و تأمین رفاه و آسایش مردم، خدمتی بزرگ، جهادی، مقدس و ارزشمند محسوب می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان ایلام، همکاری امور اراضی و نیروی انتظامی شهرستان را موجب کاهش تخریب اراضی ملی عنوان کرد و یادآور شد: همکاری نیروی انتظامی در این حوزه با توجه به گستردگی مراتع و جنگل‌ها و ارضی ملی طی سنوات گذشته ستودنی بوده و ما دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم.

در ادامه سرهنگ بهزاد ولیان"فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی بر لزوم ارتقا آگاهی مردم جهت صیانت و حفاظت از منابع ملی تاکید کرد و افزود: مشارکت همه جانبه مردم برای تحقق این امر ضروری است و همه باید برای حفاظت و صیانت از منابع ملی تلاش کنند.

او درباره نقش منابع طبیعی و اراضی ملی به عنوان یکی از منابع مهم در حیات بشری اظهار کرد: حفظ و نگهداری از این منابع مسئولیتی است که نیازمند تلاش همگانی است و در این رابطه نیروی انتظامی شهرستان تا حد توان کمک خواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان با بیان اینکه در شرایط خاص و با هماهنگی مراجع قضائی در حوزه تصرفات غیرقانونی ورود پیدا می‌کنیم، از زحمات و تلاش‌های کارکنان خدوم یگان حفاظت امور اراضی تقدیر و تشکر کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود و در جایی که نیاز به حضور ما باشد حتما همکاری خواهیم کرد./ع

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار