رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ویژه پلیس در روز‌های پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 15 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده گفت: ۲۵ تیم خودرویی در نقاط پرتصادف محور‌های مواصلاتی استان ایلام مستقر و نسبت به روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام می‌کنند.

او افزود: در کنار تلاش ماموران پلیس راه رانندگان محترم نیز می‌بایست به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند بوده و پلیس را در تامین آرامش سفر، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: از همشهریان محترم میخواهیم با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا در حال شیوع است و پایان نیافته از تردد و سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

سرهنگ همتی زاده عنوان کرد: شهروندان در صورت انجام سفر به نکات بهداشتی توجه داشته و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند و با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

او در پایان یادآور شد:متاسفانه بیشتر تصادفات استان ایلام در روز‌های پایانی هفته و تعطیلات و به علت سرعت و سبقت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده که به همین منظور طرح ویژه ترافیکی توسط پلیس راه استان برای این ایام تنظیم و اجرا می‌شود و با رانندگانی که موجب بی نظمی در آمدو شد وسایل نقلیه و به خاطر انداختن جان سایر رانندگان و سرنشینان شوند برخورد قانونی خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار