مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: هفت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و انجام تخلفات آیین نامه‌ای به‌مدت سه ماه به‌حالت تعلیق درآمدند.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 15 January 2021

 به‌گزارش تابناک ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: با توجه به بازدید مستمر معاون گردشگری، رییس حراست و کارشناسان نظارت از دفاتر خدمات مسافرتی استان و براساس رای کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و استناد به ماده۲۰ و ۲۳ و ۳۱ آئین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مجوز بند ب این دفاتر تعلیق شدند.

وی افزود: عمده مواردی که موجب تعلیق مجوز بند ب این شرکت‌ها و دفاتر شده است، تعطیلی محل فعالیت دفتر به مدت طولانی بدون هماهنگی اداره‌کل، عدم تمدید پروانه بهره‌برداری بند(ب)، عدم نصب تابلو مناسب، عدم ارائه گزارش عملکرد ماهانه، عدم معرفی محل فعالیت مورد تأیید اداره‌کل، عدم ثبت اطلاعات دفتر در بخش خوداظهاری سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و عدم معرفی مدیرفنی بند(ب) هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ایلام یادآور شد: شرکت‌ها و دفاتر تعلیق شده موظفند ضمن خودداری از قبول تعهدات جدید در زمان تعلیق، صرفا به تعهدات قبلی خود عمل کرده و نواقص را حداکثر در مدت زمان یاد شده رفع کنند، درغیر این صورت این اداره‌کل به‌منظور انجام وظایف قانونی خود نسبت به ابطال مجوز فعالیت بند(ب) آن شرکت‌ها و دفاتر اقدام خواهد کرد.

شنبه زاده تاکید کرد: شهروندان ایلامی در صورت شکایت یا نارضایتی نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان می توانند به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مراجعه کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ایلام با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان، گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سطح استان و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران، بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تاسیسات گردشگری صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با افزایش روند نظارت‌ها و بازدیدها، شاهد بهبود وضعیت خدمات‌دهی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش آمار شکایات از دفاتر استان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار