شیوع بیماری کووید-۱۹ دنیا را با اخبار ترسناک مرگ و بیماری پر کرده اما روی دیگر این ماجرا اتفاق‌هایی است که امید و عشق را در دل مردم این جهان کرونازده شعله‌ور می‌کنند؛ یکی از این ماجراهای شیرین به تازگی در کانادا رخ داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 15 January 2021

                                                   ازدواج دو همکلاسی قدیمی در کانادا بعد از ۷۰ سال

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین از سی‌ان‌ان، یک داستان عاشقانه دوست‌داشتنی در دوران کرونا اتفاق افتاد: دو آشنای قدیمی پس از نزدیک به ۷۰ سال دوری، با هم ملاقات و ازدواج کردند. فرد پل و فلورانس هاروی که نزدیک به هفت دهه پیش از هم جدا شده بودند، در دوران شیوع ویروس کرونا تصمیم به ملاقاتی گرفتند که خانواده جدید آن‌ها را شکل داد.

داستان این عشق ۶۸ سال پیش آغاز شد، زمانی که فرد پاول و فلورانس هاروی برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند. این زوج در آغاز جوانی و برای نخستین بار در شهری کوچک در نیوفاندلند کانادا، با یکدیگر آشنا شدند. در آن دوران، فرد هر شب قبل از خواب چراغ ایوان خود را خاموش و روشن می‌کرد. این روشی برای گفتن شب بخیر به فلورانس بود که آن طرف خلیج زندگی می‌کرد.

فرد پل که اکنون ۸۴ سال دارد به سی‌ان‌ان گفت: "او اولین عشق من بود، اولین عشق واقعی." اما پل برای کار به تورنتو رفت. یک سال بعد، هنگامی که به نیوفاندلند بازگشت، هاروی به شهر دیگری رفته بود. سرانجام، آنها هر دو، با افراد دیگری ازدواج کردند و خانواده تشکیل دادند اما در سال ۲۰۱۷، هاروی و پل همسرانشان را بر اثر بیماری و کهولت از دست دادند؛ این غم مشترک آنها را به هم نزدیک کرد.

آنها در مورد زندگی خود، فرزندان و نوه ها صحبت کردند؛ هاروی ۸۱ ساله معتقد بود که آن دو واقعا دوباره با هم ارتباط برقرار کرده بودند؛ به همین دلیل با آمدن به تورنتو، پل را غافلگیر کرد و تولد او را جشن گرفتند. سه روز پس از ملاقات دوباره، این دو یار کهن‌سال آماده ازدواج بودند. با اینکه پل به تازگی متوجه سرطان معده خود شده بود، هاروی متعهد شد که در تمام خوبی‌ها و بدی‌ها در کنار او باشد.

ازدواج آنها به دلیل پاندمی کرونا، با حضور تعداد کمی از افراد خانواده در کلیسای تورنتو برگزار شد، آن دو، با تمام خردی که در زندگی جمع کرده بودند، با تمام شادی‌ها و غم‌ها و عبور از فراز و نشیب‌های بسیار، آماده بودند که به زندگی ادامه دهند.

"هر دو سال‌ها ازدواج کرده بودند و خانواده، خاطرات و زندگی‌های شگفت‌انگیزی داشتند. هر دو واقعاً به عهد خود در مورد همسر اول خود وفا کرده بودند"؛ این را کشیش این مراسم گفت و آن را تماشای یک معجزه واقعی از زندگی توصیف کرد، جایی که عشق واقعی و خانواده شکل گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار