مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۲ مورد پیمان سپاری در مناطق شهری و روستایی استان ایلام اجرا و یا در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 16 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس اللهی  از افزایش ۱۰۰ درصدی پیمان سپاری به بخش خصوصی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۲ پیمان در سطح استان در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

او با بیان اینکه برای اجرای ۶۲ پیمان مبلغ یکهزارو ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارت داخلی و ملی هزینه می‌شود، اظهار داشت: این پیمان‌ها در زمینه گاز رسانی به شهر‌های پهله و میمه، گنجوان، روستا‌های سیروان و هلیلان و مقاوم سازی خطوط اجرا شده، نیرو‌های خدماتی، حمل و نقل، مهندسین مشاور و ... از طریق پیمان سپاری و بارگذاری در سامانه ستاد هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد: همچنین مقاوم سازی خطوط تغذیه و شبکه شهری و حفرات خالی در شهرستان‌های دره شهر، دهلران و آبدانان از دیگر پیمان‌های سال جاری بوده که از طریق سامانه ستاد بار گذاری و پیمان سپاری شده است.

شمس اللهی اضافه کرد: نصب انشعابات و کنتور و رگلاتور در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر از دیگر پیمان‌های بوده که از طریق سامانه ستاد بار گذاری و پیمان سپاری شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار