شهردار ایوان گفت: برخی از معابر شهر ایوان به دلیل حفاری‌هایی که در این مناطق انجام شده است فاقد زیرساخت‌های مناسب می‌باشند ، به همین منظور طی یک سال گذشته ما برنامه اصلی خود را آسفالت معابر شهری قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 17 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام ،کامران حسنی  گفت: برخی از معابر شهر ایوان به دلیل حفاری‌هایی که در بحث فاضلاب کشی و گاز رسانی در این مناطق انجام شده است فاقد زیرساخت‌های مناسب می‌باشند ، به همین منظور طی یک سال گذشته ما برنامه اصلی خود را آسفالت معابر شهری قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد:با حمایت‌های استاندار ، فرماندار و همراهی مجموعه شهرداری و شورای شهر، فعالیت‌های فراوانی به ویژه در بحث آسفالت صورت گرفته است.

شهردار ایوان تصریح کرد: حدود ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در این مناطق صورت گرفته و قطعاً این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم با حمایت‌های مسئولین تداوم بیشتری پیدا کند.

وی بیان کرد: اگر امسال از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای سازمان شهرداری‌ها و سازمان بازآفرینی شهری ، قیر یارانه‌ای تخصیص پیدا کند قطعاً خدمات با شتاب بیشتری در سطح شهر صورت خواهد گرفت.

حسنی اظهار کرد: برای زمستان امسال نیز طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است معابری که امسال آسفالت نخواهند شد زیرسازی لازم برای آن‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار