مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار این استان به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 17 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛قنبر موسی نژاد بیان کرد: مشارکت مردم نیکوکار در کمک به نیازمندان استان از طریق مراکز نیکوکاری شامل: کمک های نقدی، مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، کمک به تأمین مسکن، خدمات تحصیلی و دانشجویی و موارد دیگر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۶۰ مرکز نیکوکاری در این استان در حال فعالیت است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نظر داریم تا پایان امسال تعداد این مراکز را به حدود ۶۵ مرکز برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تاکنون عملکرد موفق و تأثیرگذاری در این استان داشته اند از واگذاری امورات بیشتری به این مراکز خبر داد و گفت: در آینده بخشی از خدمات حمایتی این نهاد به نیازمندان خصوصاً در زمینه ارائه خدمات مددکاری به مراکز نیکوکاری واگذار می شود و مقدمه این کار فراهم شده است به همین خاطر مراکز نیکوکاری نیاز به تقویت خود دارند.

موسی نژاد همچنین با عنوان اینکه افزایش کیفیت خدمات مراکز نیکوکاری برای کمیته امداد از کمیت خدمات آنها مهم تر است، تصریح کرد: در این زمینه استفاده از ظرفیت نیکوکارانی که توان و امکانات تخصصی دارند مورد توجه مراکز نیکوکاری قرار گرفته که نمونه آن راه اندازی یک مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه تأمین مسکن نیازمندان در شهر ایلام با عنوان سرپناه بوده است که این مراکز قرار است در زمینه تأمین مسکن نیازمندان مشارکت خوبی داشته باشد.

وی در ادامه ورود مراکز نیکوکاری به عرصه اشتغال و توانمندسازی مددجویان را نیز یکی از ضروریات عملکرد این مراکز برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال و درآمد برای خانواده های مددجو و نیازمند یکی از اهداف مهم کمیته امداد بوده و مراکز نیکوکاری یکی از ظرفیت های مهم در این زمینه هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار