سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، ۷۵۰کیلوگرم مواد غذایی فاسد در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 19 January 2021
 به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا منصوری  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مواد فاسد و غیرقابل مصرف شامل مواد غذایی، مواد لبنی و اقلام بهداشتی توسط همکاران شبکه بهداشت شهرستان جمع آوری شدند.

وی افزود: در راستای مقابله با کرونا تاکنون بازدید سرزده از اماکن مختلف در دستورکار کارشناسان بهداشت محیط شهرستان دهلران قرار گرفته که تنها در هفته جاری ۷۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: شهروندان علاوه بر توجه به تاریخ تولید و انقضای مصرف، هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن ۱۹۰ یا با شماره ۰۸۴۳۳۷۲۰۵۰۰ تماس بگیرند تا بازرسان این شبکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد برسی قرار دهند.

وی یادآور شد: با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۴۸۶ مورد بازدید مشترک از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته و در این بازدیدها تعداد ۱۱۰ مورد اخطار و ۳ مورد پلمب صورت گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران عنوان کرد: هدف ما سلامت مردم است، با واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهد شد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار