جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پلیس آمادگی لازم برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین حسینی را دارد و بر ماموریت خود مسلط است و این مهم به یک باور در نیروی انتظامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 19 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار محمد شرفی افزود: در تمامی اقداماتی که قرار است در اربعین امسال انجام شود بایستی پیوست فرهنگی و دینی نیز دیده شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد: نفوذ کلامی امام جمعه و نماینده ولی فقیه ایلام موجب توان خدمتی پلیس و ایجاد همدلی و همراهی مسئولان استان شده است.

وی ادامه داد: در صورت مهیا شدن شرایط لازم و اتفاق نظر مسئولان و تصمیم گیری مبنی بر برگزاری سفر معنوی اربعین حسینی، ناجا این آمادگی را دارد تا با تمام توان سفر زائران را تسهیل و به آنان خدمات رسانی کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه نیروهای مخلص در نیروی انتظامی همانند سال‌های گذشته آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، گفت: پلیس برای بهتر برگزار شدن این مأموریت عظیم ماه‌ها قبل از شروع اربعین حسینی اقدامات خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: ناجا به عنوان یک سازمان مهم و تاثیرگذار، پای ثابت این امر مهم می‌باشد و از مبدا تا مقصد همراه زائران اربعین حسینی است.

سردار شرفی یادآور شد: امروز خدمت به زائران اربعین حسینی در ناجا به یک باور قلبی تبدیل شده و همه عاشقانه منتظر اجرای آن هستند تا اگر خدا خواست و این ویروس منحوس کرونا از جامعه رخت بربست شاهد حضور گسترده مردم از سراسر جهان در این کنگره عظیم باشیم.

وی افزود: امسال برابر تدابیر فرمانده محترم ناجا، نیروی انتظامی با تمام توان آمادگی دارد و نسبت به سال‌های گذشته محورهای ماموریتی خود را تقویت کرده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار