مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام؛
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام درجلسه کارگروه وام وجوه اداره شده استان اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب وکارهای حوزه فاوا مبلغ 100 میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام وجوه اداره شده به استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 19 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی  در تشریح وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات گفت: به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) کشور و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات وجوهی از محل منابع داخلی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت وجوه اداره شده است .

وی افزود: برای حمایت از تحقیقات، طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات اختصاص یافته که بر مبنای این دستورالعمل و در چارچوب تصویب‌نامه هیئت وزیران به بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می‌گردد.

بیرامی با اشاره به هدف وزارت ارتباطات به منظور توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در حوزه ICT ادامه داد: پرونده های تقاضای وام وجوه اداره شده طرح‌های فناورانه شرکت های خصوصی استان در مرحله بررسی قرار دارد و این تسهیلات به شرکت‌های واجد شرایط پرداخت خواهد شدوتاکنون مبلغ 100 میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: طرح های فناورانه در محورهای مختلف حوزه فناوری ازجمله توسعه صادرات و توسعه کسب و کار ICT ،حمایت از شتاب دهنده ها می باشد که در این حوزه ها تسهیلاتی با کارمزد 5 تا 9 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه وتنفس یکساله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

بیرامی در خصوص طرح های شامل تسهیلات وجوه اداره شده، شرایط و نحوه دریافت تسهیلات و وثایق مورد نیاز دریافت وام اظهار کرد: به منظور تسهیل شرایط دریافت وام، برای تسهیلات کمتر از 300 میلیون تومان نیازی به ضمانت نامه بانکی نیست و تنها چک با ظهر نویسی دو ضامن قابل قبول است.

رئیس کارگروه استانی وام وجوه اداره شده استان در ادامه خواستار اطلاع رسانی تمامی بخش های مرتبط در استان به جوانان و شرکت های قابل صلاحیت در خصوص تسهیلات از محل وجوه اداره شده وزارت شد.

بر اساس این گزارش در اولین جلسه کارگروه وام وجوه اداره شده استان تعداد 6طرح مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 4 طرح با مبلغ 10 میلیارد ریال تصویب شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار