فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۲۴ سارق حرفه‌ای در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 21 January 2021

به گزارش تابناک ایلام  به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در راستای مطالبات به حق مردمی و ادامه طرح‌های پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود اراذل و اوباش، سارقان و سایر مخلان نظم امنیت عمومی در طول یک ماه گذشته توسط پلیس آگاهی استان اجرا شد.

وی به دیگر نتایج اجرای طرح ذوالفقار در ایلام اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری تمام توان و امکانات خود و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توانستند ۲ باند سرقت را شناسایی و ۱۱ خودروی سواری، پنج دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی قطعات و وسایل سرقتی خودرو را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری ۲۴ سارق حرفه‌ای در طول اجرای این طرح، ادامه داد: خادمان مردم در پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات علمی موفق به افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار و بدل انداز حرفه‌ای در ادامه اجرای این طرح تصریح کرد: تاکنون از این متهم سابقه دار ۱۰ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شده است.

القاصی مهر با تاکید بر اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار