فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در ورودی شهرستان مهران و کشف ۵۰۰ گرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 21 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت افرادی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

او اظهار کرد: طی هماهنگی با مقام قضایی و با اشراف اطلاعاتی ، ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو که قصد ورود به شهر مهران را داشت متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ، بیان کرد: در این عملیات ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک بسته بندی شده آماده توزیع در داخل خودرو پژو که به طور ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.

 شهبازبیگی با بیان اینکه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: در این راستا خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

او با تاکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقیان مواد مخدر، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم ، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط سوداگران مرگ ، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع زسانی کنند، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار