حجت الاسلام علی حسین زاده در نماز جمعه این هفته لامرد گفت: بعضی از مسئولین، عمل خلاف را انجام می‌دهند، و صاف صاف روبروی دوربین به مردم دروغ می‌گویند و حرف خود را توجیه می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در نماز جمعه این هفته لامرد گفت: بعضی از مسؤلین، عمل خلاف را انجام می‌دهند، و صاف صاف روبروی دوربین به مردم دروغ می‌گویند و حرف خود را توجیه می‌کنند.

وی گفت: آنچه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و آلومینیوم جنوب در لامرد می‌گذرد به دور از حق و عدالت است که متولیان امر باید پاسخگو باشند.

امام جمعه لامرد با اشاره به روز هشتم بهمن ماه سالروز وفات ام البنین مادر حضرت ابوالفضل (ع) و روز تکریم مادران شهدا اظهار کرد: سیره این مومنه تاریخ را باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

او افزود: اکثر همسران شهدا در جوانی بهترین کسانشان را از دست دادند و شهید شدند، و باید به سراغ مادران و همسران شهدا رفت تا خاطرات عزیزانشان را بازگو کنند.

وی در همین زمینه افزود: باید طوری زندگی کرد که خانواده‌های شهدا از ما راضی باشند، و این روز را باید گرامی داشت.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به پیام‌های دوهفته ای رزمایش بازدارنده و امنیت آفرینی که طی نیمه دوم دی ماه و بهمن ماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ایران و جهان شاهد سریال رزمایش‌های متنوع ارتش سرافراز، و سپاه مقتدر ایران اسلامی بود، که بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا، و رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس بود، که در این رزمایش از ناوبندر راهبردی مکران نیز رونمایی شد.

وی به چند پیام مهم این رزمایش‌ها اشاره کرد و گفت: بر خلاف نقشه معاندان، و جاهلان، و دوگانه سازان فرصت طلب، این رزمایش‌ها در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام، برای مردم است، و مگر می‌شود معیشت پایدار در گروی امنیت پایدار نباشد، و باعث می‌شود تا شکوفایی علمی و اقتصادی امنیت به دست آید که باید قدر آن را دانست.

وی گفت: این رزمایش نشان دهنده قدرت بازدارندگی ما، خصوصاً اقتدار موشکی به عنوان حرکت روبه جلو است و برای اولین بار بود که موشک پروازش را انجام داد و در فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری به مانع از قبل تعیین شده خود اصابت کرد.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: آقای بایدن، و بایدن پرست ها و هم کسانی که در سودای برجام های دو و سه هستند بدانند که این یک پیام روشن از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که هیچ مذاکره‌ای در این گونه صورت نخواهد گرفت.

وی درهمین زمینه افزود: این نمایش قدرت، علاوه براینکه دچار ارعاب و ترس برای دشمن است، اطمینان بخش برای دوستان و حامیان منطقه‌ای ماست که ایران حامیان و دوستداران خود را تنها نمی‌گذارد، زیرا ایران آمریکا نیست و ما فرزندان سیدالشهدا هستیم، ما شیعه علی بن ابیطالب (ع) هستیم و به آن افتخار می‌کنیم، و ما عزت را می‌پذیریم، اما ذلت را نمی‌پذیریم.

او خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت به خوبی در نیابت ایران توانمندتر از گذشته و با دست پر و نیرویی مستعد و آماده به کار در مقابل دشمنان است و جبهه مقاومت را خوشحال می‌کند.

وی به بازار سرمایه که دست خوش سیاست بازی‌ها و مدیریت غلط شده است اظهار کرد: مردم این مدیریت غلط را در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌کنند و امروز نیازمند مدیریت جهادی با تقوا هستیم، این مدیریت کردن نیست چه در دولت، چه در استان و چه در شهرستان‌ها، بعضی از آقایان فقط در حال اتلاف وقت هستند. مراجعات مردم به ما کم نیست به خاطر بی تقوایی بعضی از مسؤلین ما نیازمند یک مدیریت انقلابی هستیم.

وی افزود: باید بگوییم قیمت گذاری‌های دستوری، دستورالعمل‌های اشتباه، بحث پالایش یکم، اختلاف بر سر بودجه، فروش‌های بی منطق توسط دولت، و بعضی موارد دیگر زمینه را برای کاهش اعتماد الگو فراهم کرده است و متأسفانه این روند همچنان ادامه دارد.

حسین زاده تصریح کرد: مسولان باید بدانند مهم‌ترین شرط بالندگی و پشتوانه بازار سرمایه، اعتمادی است که سرمایه گذاران حقیقی دارند، و این چه بلایی ست که سر آنان امده است. حق این مردم صبور و نجیب نیست که این گونه در تنبیه و سختی معیشت و زندگی دچار شُک ها، بی تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها قرار گیرند، لذا از مجلس انقلابی، و قوه قضائیه انقلابی به عنوان دوقوه نظارتی می‌خواهیم که با تدبیر و سنجیدگی وارد میدان شوند و این مشکل را حل کنند.

امام جمعه لامرد به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی و کارخانه آلومینیوم جنوب سالکو اشاره کرد و گفت: اگر تا هفته آینده مسئولان منطقه ویژه و سالکو مراجعه کردند، و سوالاتی که ما داریم پاسخ درست و منطقی دادند به استماع مردم می‌رسانیم، و به آنها می‌گوئیم، اما اگر پاسخ به سوالات منطقی نبود، به اطلاع مردم خواهیم رساند، و بنده حواسم هست و بعضی مطالب به بنده گفته می‌شود زیرا این مطالبه جدی ست و باید مشکل حل شود.

او در همین زمینه گفت: مسائل جزئی را برای هفته آینده می‌گذاریم، این مسئله تعارف بردار که نیست. اگر قرار باشد که ما صنعتی شویم هر نوع برخوردی را نمی‌پذیریم، هرچه می‌خواهند بنویسند، بنویسند، اما چیزی که ما داریم می‌بینیم و می‌شنویم بر مبنای عدالت و حق نیست، من یک هفته صبر می‌کنم و بعد به استماع مردم می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار