شهردار آبدانان از آغاز طرح توزیع فیش عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند در شهر خبر داد و گفت تاکنون اطلاعات جامع و کاملی از مناطق مسکونی، تجاری، اداری شهر وجود نداشت به همین منظور در راستای شناسایی نقطه به نقطه شهر طرح ممیزی محلات مسکونی و تجاری آبدانان اجرا شد که در این طرح "۹" هزار پلاک واحد مسکونی، تجاری، اداری شناسایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 24 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ شاپور هادیزاده افزود درحال حاضر در راستای تحقق طرح درآمد پایدار شهر، اطلاعات ستاد ممیزی شهرداری آبدانان دریافت و از سوی واحد نوسازی شهرداری فیش های عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند صادر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد تاکنون عوارض بهای خدمات پسماند برای شهروندان شهر صادر نشده بود و این فیش ها بر اساس مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر آبدانان و قوانین مدیریت شهری تعریف و اجرا خواهد شد و نحوه محاسبه این عوارض نیز بر اساس عوارض نوسازي ملك مورد نظر مي باشد.

شهردار آبدانان در پایان اظهار داشت : که درآمد نوسازی از اصلی ترین منابع درآمدهای پایدار در شهرداری های کشور است که مطابق قانون، درآمد حاصل از آن صرف احداث و توسعه معابر شهری، کمک به ایجاد و احداث مدارس و پارک ها، آسفالت معابر و تأمین سایر تأسیسات مورد نیاز عمومی شهر می گردد.

وی افزود : در صورت مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، می توان پروژه های عمرانی و رفاهی مهمی را به بهره برداری رساند که امید است با مشارکت و همکاری هرچه بیشتر شهروندان عزیز، شاهد تحولات بی نظیری در عمران و آبادانی شهر آبدانان باشیم./م

بیشتر بخوانید ::

فرهنگ شهر نشینی و تاثیر آن بر عملکرد شهرداری ها

هزینه 50 میلیارد ریالی برای عمران شهری آبدانان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار