تابناک- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مخالفت اولیا در استان بوشهر و کمبود فضای آموزشی دلیل عمده عدم حضور دانش آموزان در مدارس است.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 28 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، علیمراد کرمی در جمع خبرنگار در خصوص وضعیت آموزش‌های حضوری در استان بوشهر، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا فعالیت‌ها در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در آموزش و پرورش استان این بود که ارتباط معلم و دانش آموز قطع نشود، افزود: بر این اساس با تلاش کادر آموزشی استان این مهم تا درصد زیادی محقق شد.

مدیرکل اموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن‌ماه، بیان کرد: با توجه به آسیب‌های جدی که در شیوه آموزش‌های مجازی صورت گرفت بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز اموزش‌های حضوری داده شد.

کرمی با اشاره به اینکه آموزش‌های حضوری نیز طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، تصریح کرد: تا کنون ۲۷.۲ درصد دانش آموزان پایه اول و ۲۲ درصد دانش آموزان پایه دوم ابتدایی از اموزش‌های حضوری در استان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز ۲۱.۲ درصد از دانش آموزان آموزش حضوری فرا گرفتند، خاطرنشان کرد: مخالفت اولیا در استان بوشهر و کمبود فضای آموزشی دلیل عمده عدم حضور دانش آموزان در مدارس است.

انتهای پیام/ن۵۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار