مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: گازرسانی به میمه زرین آباد به اتمام رسیده و خوشبختانه در دهه مبارک فجر افتتاح و مردم این منطقه از نعمت گاز برخوردار می شوند و این برگ زرینی از افتخارات این مجموعه در گازرسانی به مناطق مختلف و محروم ایلام است.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی در بازدید معاون عمرانی استاندار ایلام از پروژه گازرسانی به میمه و پهله زرین آباد افزود: در راستای تحقق بخشی به خواسته های مردم استان بخصوص مناطق محروم و روستایی، شرکت گاز استان ایلام در آخرین سال فعالیت دولت تدبیر و امید، اقدام به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های گازرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی خواهد نمود.

وی افزود: گازرسانی به شهر میمه یکی از طرحهای افتتاحی دهه مبارک فجر امسال خواهد بود و تا پایان سال جاری نیز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر پهله نیز به اتمام رسیده و کلیه شهرهای استان از نعمت گاز طییعی بهرمند خواهند شد.

وی  بیان داشت: با افتتاح پروژه گازرسانی به شهر میمه و روستاهای اطراف، بیش از 600 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه برای گازرسانی به میمه 170 میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: شرکت گاز استان برای گازرسانی به مناطق و روستاهای باقیمانده استان که بر اساس قوانین و مقررات جاری دارای قابلیت گازرسانی هستند، برنامه مدونی در دست اقدام دارد که عمده آنها در سال 1400 محقق خواهد شد.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به شهر میمه 47 کیلومتر خط تغذیه و ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۲۵۰۰ مترمربع در ساعت احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان داشت : عملیات گازرسانی به شهر پهله زرین آباد بعنوان تنها شهر باقیمانده استان با پیشرفت 85 درصدی در حال اجراست.

وی گفت: با گازدار شدن این شهر و روستاهای اطراف آن تا پایان سال جاری بیش از یکهزار و 100خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به میمه زرین آباد 37 کیلومتر خط تغذیه انجام و مبلغ 270 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی افزود: پایان سال جاری با گازدار شدن این شهر، 100 درصد شهرهای استان گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 94 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشد.

وی گفت: با پایان یافتن عملیات اجرایی پروژه های جاری تا پایان سال 99 به 100 درصد جمعیت شهری و 97 درصد جمعیت روستایی خواهد رسید/م

بیشتر بخوانید :

افزایش 100 درصدی ضریب نفوذ گازرسانی در ایلام تا پایان سال

99 درصد جمعیت شهری ایلام از گاز خانگی بهره مندند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار