جانشین فرماندهی سپاه استان خبر داد ؛
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، استوار چون کوه برگزار می شود که برای امسال ۹۵ عنوان برنامه در قالب ۸۵۰ ریز برنامه با ۲۷۰ واحد اجرایی به شیوه کمی و کیفی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله کریمیان در گفت و گو با خبرنگاران به صورت ویدئو کنفرانس، اظهار کرد :اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند و امروز انقلاب اسلامی آرمان‌ها و اهدافی را که در همان ابتدای پیروزی داشته است، در دامه مسیر به آن‌ها پای‌بند بوده و پویاتر و قوی تر از گذشته حرکتی رو به جلو دارد.

سرهنگ کریمیان افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی است و در هر جا و بزنگاهی که کمبود و مشکلی وجود داشته، بسیج وارد میدان شده است

وی یادآور شد: از بیستم آبان‌ماه امسال پروسه طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی یا همان کنترل و غربالگری محله به محله و خانه به خانه در راستای غربالگری کرونا و مبارزه جدی با این ویروس منحوس، بسیج و سپاه با تمام توان و قدرت پای کار بوده است.

95درصد خانواره های ایلامی در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد : اجرای این طرح، بعد گذشت ۲ ماه از آغاز آن، آثار شگفت انگیزی به دنبال داشته است، تا امروز بیش از ۹۵ درصد تمام خانوارهای استان ایلام با استفاده از تیم‌های مراقبت‌های حمایتی و نظارتی مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند.

وی بیان داشت : در حالی که در مهرماه و آبان‌ماه سال جاری به لحاظ میزان بستری، مبتلا و فوتی ناشی از کرونا در رتبه اول کشور بودیم اما امروز با اجرای این طرح، میزان بستری های ناشی از کرونا ۸۸ درصد نسبت به چند ماه گذشته کمتر شده است.

کریمیان  افزود: ارائه خدمات پزشکی رایگان، اجرای مرحله جدید کمک های مومنانه، برقراری امنیت پایدار در محلات شهر و به مبارزه با آسیب های اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، استقبال از تمثال مبارک حضرت امام راحل در فرودگاه شهدای ایلام، نواختن زنگ انقلاب در سامانه شاد آموزش و پرورش، راه اندازی هشتگ ها در فضای مجازی با موضوع انقلاب اسلامی از برنامه دهه فجر است .

وی  به دیگر برنامه ها دهه فجر اشاره کرد یادآور شد :  تجلیل از ارکان فعال و انقلابی مساجد در زمان انقلاب، پیگیری مطالبات مردمی در مناطق محروم، دیدار و بازدید از ۱۸۰ خانوار عشایر استان با حضور مسئولان ارشد استان در نواحی مختلف و پیگیری مشکلات آنان، اجرای گشت های محله محور و ارائه خدمات پزشکی در مناطق حاشیه شهر از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری می باشد./م

بیشتر بخوانید :

یک هزار و ۱۵۱ تیم در طرح شهید سلیمانی ایلام مشارکت دارند

شناسایی 70مبتلا به کرونا در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دهلران

 

 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار