معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دشوارترین کار وزارت آموزش و پرورش در ایام کرونا، نظارت بر عملکرد فعالیت مدیران، معلمان در مدارس کشور است.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 01 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا کمره ای روز دوشنبه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل سابق و جدید آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت : خانواده ها باید نسبت به حضور فرزندان خود به صورت حضوری در مناطق مصوب شده و چه در بستر فضای مجازی از موقعیت یادگیری اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: در شرایط غیرحضوری تا حدودی در شیوه آموزش با ابهاماتی مواجه هستیم که برای رفع این ابهامات نیازمند توجه والدین دانش آموزان در این حوزه هستیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان داشت : هر نوع فعالیت و تدریس در کلاس های درس توسط گروه های آموزشی، معاونین و کارشناسان حوزه آموزش در سامانه نحوه آموزش بارگذاری و ثبت خواهد شد.

وی بیان داشت: شیوه آموزش حضوری و غیر حضوری با توجه به شرایط مختلف شیوع کرونا در مناطق کشور بسیار متفاوت است و به همین دلیل در حال حاضر با مشکلاتی در راستا آموزش مواجه هستیم.

کمره ای گفت: وزارت آموزش و پرورش در کلیه حوزه ها به ویژه حوزه متوسطه، الگوی های پنج گانه نظارت بر تعلیم و تربیت را طراحی کرده، که مدیران و معلمان مربوط به هر مقطع وضعیت فعالیت خود را در این الگوها بارگذاری خواهند کرد.

وی بیان داشت : عملکرد ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، مناطق و حوزه ها، بطور دقیق از حیث نحوه دایر بودن و همچنین نحوه انجام فعالیت های آموزشی مورد ارزیابی و نظارت قرار می گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش نظارت گسترده برای شیوه صحیح آموزش، تعلیم و تربیت در سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برای افزایش این نظارت ها و ارتقا کیفیت آموزش، نیازمند همراهی و همکاری والدین دانش آموزان نیز هستیم.

وی بیان داشت: نظارت دقیق والدین بر نحوه آموزش صحیح دانش آموزان منجر می شود در مواقعی کاستی ها ،کمبودها و اشتباهات شیوه آموزش در یک منطقه رفع شود./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار