رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:
سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام ،گفت: در راستای برخورد با سارقان و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان ۷۳ سارق دستگیر و ۱۳۳ مورد سرقت طی ۱۰ روز کشف شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 02 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام، گفت: در راستای برخورد با سارقان و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۱۰ روز گذشته در سطح استان ایلام به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های پیشگیرانه پلیسی در سطح استان، اضافه کرد: در طول اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی، ۷۳ سارق دستگیر و ۱۳۳ مورد سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه مردمی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، در همین مدت، افزایش ۱۵ درصدی دستگیری سارقان را نسبت به مدت مشابه ماه قبل داشته ایم.

مهری با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، ادامه داد: می‌طلبد شهرواندان ضمن رعایت اصول پیشگیرانه با گزارش به موقع موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را در تامین امنیت یاری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

دستگیری سارقان طلافروشی در آبدانان

دستگیری سارقان کفش در آپارتمان‌های ایلام

دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ فقره سرقت در ایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار